Aloe vera este miraculoasa planta care aduce numeroase beneficii organismului uman. Produsele nu se folosesc pe post de medicamente, ci ele ajuta la mentinerea tanara si sanatoasa a corpului. Produsele sunt: ingrijirea pielii, bauturi nutritive, suplimente alimentare, ingrijire personala, cosmetice.

joi, 24 ianuarie 2013

Experienta mea cu mlm Forever Living


Cardul de fidelitate pe care-l primesti la inscriere.
 Mai sus este dovada inscrierii mele(click pe poza pentru a o mari) :)
 
M-am inscris in acest mlm cu comanda minima de 50 euro+ tva, adica cu suma de 60 euro.
Data la care m-am inscris a fost 22 noiembrie 2012. 
Momentul in care scriu aceste randuri este in data de 25 ianuarie 2013.
Marturisesc ca in luna decembrie nu am inscris pe nimeni, insa luna ianuarie a debutat cu primul meu inscris, astfel primul meu partener s-a inscris in ianuarie 2013.
Sunt situata in planul de marketing la nivelul de nou distribuitor (15% reducere la produse), urmatoarea mea tinta este sa devin asistent supervizor cand voi avea 30% reducere la toate produsele pe viata.

Pe parcurs o sa scriu si urmatoarele mele succese (pe acest blog), de indata ce voi inscrie urmatorul partener.
Un simplu calcul: daca inscri in fiecare luna 2 persoane si acele persoane inscriu in fiecare luna alte 2 persoane si tot asa, la finalul anului, vei avea in echipa un numar de 4096 membrii inscrisi.

IMPORTANT: comenzile se fac pe internet, costul transportului este fix, 20 lei indiferent ca locuiesti la sat sau la oras (prin curier direct la tine acasa). Afacerea se face de acasa, stand la birou si trimitand un link catre clientul doritor.

Iti doresc si tie succes si te invit alaturi de mine, sa reusim impreuna, prin a pune la cale diferite strategii de a atrage noi parteneri sau clienti.

Cu cat te inscri mai repede cu atat vom fii mai apropiati ca si reusita, reusita mea va fii si reusita ta, deoarece practic ma vei copia.


p.s Repet eu nu caut colaboratori care au nevoie de mine sa-i conving sa se inscrie, eu caut colaboratori care se conving singuri, degeaba tragi de cineva.....care probabil in final se va inscrie, insa nu va mai face nimic pentru afacere ulterior, deoarece nu si-a dorit intr-adevat sa faca afacerea, ci i s-a parut avantajos la momentul cand eu i-am spus despre ea si pe parcurs si-a pierdut entuziasmul. Asa ca fii hotarat/a si actioneaza doar din proprie convingere, sfatul meu. :)

 Esti hotarat/a? daca da, hai cu noi!

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Mesajul tau a fost trimis, urmeaza sa fie acceptat de catre mine si postat pe site! iti multumesc pentru interes!